Teknik Destek

TEKNİK DESTEK HATTI (0216) 658 66 99 info@kidsbank.com.tr

Teknik sorun çözüm bilgileri

Aç düğmesi çalışmıyor

Piller zayıflamış olabilir. Yeni pil takın ve tekrar deneyin. Sorun devam ediyorsa teknik hattımızı arayın.

Ekran yazıları görünmüyor

Piller zayıflamış olabilir. Yeni pil takın ve tekrar deneyin. Sorun devam ediyorsa teknik hattımızı arayın.

Kasa kapağı açılmıyor

Piller zayıflamış olabilir. Yeni pil takın ve tekrar deneyin. Sorun devam ediyorsa teknik hattımızı arayın.

Doğru bakiye göstermiyor

1- Para çekme işlemi sırasında, girilen rakamla kasadan alınan rakamın farklı olmamasına dikkat edilmelidir. Para çekme işleminde tuşlanan rakamla kasadan alınan rakam farklı olması durumunda bakiye gerçeği yansıtmaz.-
2 - Piller zayıflamış olabilir. Yeni pil takın ve tekrar deneyin. Sorun devam ediyorsa teknik hattımızı arayın.

Paraları tanımıyor

Piller zayıflamış olabilir. Yeni pil takın ve tekrar deneyin. Sorun devam ediyorsa teknik hattımızı arayın.

Sesi duyulmuyor

1- Kumbaranız ses kapalı konumunda olabilir. Ses Açık/Kapalı fonksiyonunu kontrol edin. 2 - Piller zayıflamış olabilir. Yeni pil takın ve tekrar deneyin. Sorun devam ediyorsa teknik hattımızı arayın.

Kağıt para yatırma haznesi çalışmıyor

Piller zayıflamış olabilir. Yeni pil takın ve tekrar deneyin. Sorun devam ediyorsa teknik hattımızı arayın.

Metal para atma slotu çalışmıyor

Kidsbank teknik destek hattını arayın

Şifremi unuttum

Kumbaranın arkasında bulunan Reset düğmesini bir kalem ucuyula 2 -3 saniyi basılı tutun. Kumbaranız fabrika ayarlarına geri dönecektir. Bu aşamada kumbaranızı fabrika ayarı olan şifreyi (0000) kullanarak yeniden kurmanız ve yeni şifre oluşturmanız gerekir.

Kullanım kılavuzumu kaybettim


Bu Sanal Mağazada Elektronik Ticaret için ProjeSoft E-Ticaret yazılımı kullanılmaktadır.